music

March 22, 2016

CO BĘDZIE MODNE ? WIOSNA-LATO 2016

Hejka :)
Czas na wiosnę-lato 2016. Co będzie modne w tym sezonie ? Sami zobaczcie i oceńcie moje propozycje.



1. SZNUROWANE BLUZKI 

Sznurowane bluzeczki to będzie hit tej wiosny.





2. CZAPKI Z DASZKIEM 

 Jest to czapka wykreowana przez dziewczyny z Tumblra jak również przez Kylie Jenner . Osobiście sama pokochałam te czapki co możecie zobaczyć w moim ostatnim poście.







3. BLUZKI Z ODKRYTYMI RAMIONAMI 

Tego typu bluzki królowały na wybiegach modowych podczas Fashion Week. Możemy znaleźć je w wielu sklepach takich jak : H&M czy ZARA 






 4. DZWONY 

Do mody wróciły, znienawidzone przez wielu  dzwony. Osobiście , bardzo mi się podobają , uważam, że są bardzo efektowne i eleganckie. 







5. BIELIŹNIANE SUKIENKI 
Lekkie, bieliźniane sukienki na cienkich ramiączkach są kolejnym hitem kolekcji wiosna-lato 2016.





YOUNG_FASHION

6 comments:

  1. Zainspirował mnie ten post !

    ReplyDelete
  2. Świetny wpis z (chyba) idealnie wybranymi zdjęciami. Dzięki za taką ''modową informację''. Ciekawe, że dzwony będą modne, też mi się podobają, ale chyba nie wyszłabym jutro w nich na ulicę. Przypuszczam, że Ty byś wyszła ;)
    Pe.

    ReplyDelete
  3. bardzo podobaja mi sie te wszystkie rzeczy ! :)


    dblazkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  5. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    ReplyDelete